سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحید هاشمیان با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد

دکتر سلطانی فر و وحید هاشمیان در دیداری که با هم داشتند، در مورد حضور بیشتر جوانان در مدیریت ورزش کشور به گفتگو پرداختند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در دیدارش با وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های پرسپولیس ، بایرن مونیخ ، بوخوم ، هانوفر و هامبورگ آلمان با اشاره به اهمیت استفاده از تجربه ورزشکاران تحصیلکرده ورزش ایران بعد از دوران قهرمانی گفت: ما در حال فراهم کردن زمینه برای حضور بیشتر جوانان در مدیریت ورزش کشور هستیم و این راهبرد مهم که بر گرفته از توصیه های ریاست محترم جمهوری است نیاز به جوانان با تجربه، تحصیلکرده و خوشنام ورزش کشور دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : این فضای جدید که شما به خوبی در انتخابات فدراسیون های ورزشی با انتخاب چهره های جوان و کارشناس توسط مجامع شاهد هستید بخشی از راهبرد ورزش کشور برای رویش مدیران خوش فکر و تحصیلکرده از بدنه قهرمانان و ورزشکاران است.

دکتر سلطانی فر گفت : در ادارات کل استانی هم همین روال را حاکم کردیم و حضور مدیران زن و جوانانی با سن مدیریتی کمتر از چهل سال که عملکردشان در طی یکسال گذشته رضایت جامعه ورزش را بدنبال داشته ، نمایانگر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان برای مشارکت مدیران جوان و زنان در تصمیم سازی های آینده کشور و نظام است.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات هاشمیان برای سالهای زیادی که در خدمت فوتبال و تیم ملی ایران بود گفت : هاشمیان از جمله ورزشکاران با اخلاق ، پر تلاش و بادانش فوتبال ایران است و خوشحالم بعد از سالهای موفق حضور در تیم ملی فوتبال ایران و سطح اول باشگاهی جهان ، مسیر خوبی را برای اموختن و بالابردن دانش مربیگری خود در پیش گرفته است و من هم به لحاظ دانش فوتبال و هم دانش مدیریتی جایگاه خوبی را برای آقای هاشمیان پیش بینی می کنم.

هاشمیان نیز در این دیدار با تقدیر از دکتر سلطانی فر گفت: توجه ایشان به قهرمانان و ورزشکاران ایران برای من مهم است و خوشحالم که اقای وزیر از من دعوت کرد به دیدنشان بروم.

وی درباره امکان حضورش در بدنه مدیریتی ورزش و فوتبال ایران گفت : من مسیری را برای طی کردن مراحل مربیگری در سطح خوب بین المللی آغاز کرده ام و بر آن تاکید دارم و امیدوارم روزی بتوانم در خدمت ورزش کشورم باشم و برای حضورم در عرصه مدیریتی فوتبال نیاز به تجربه بیشتر دارم و خوشحال خواهم شد در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و در خدمت ورزش و فوتبال ایران باشم.

انتهای پیام/


 

 

 دیدار سلطانی فر با وحید هاشمیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.