سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان:

هر "سیاست باطل" به سرعت رسوایی صاحب سیاست را در پی دارد

حجت الاسلام پناهیان گفت: هر سیاست باطل به سرعت رسوایی صاحب سیاست را به دنبال خواهد داشت و دشمنان کور خوانده‌اند که بخواهند ما را از اندیشه دفاعی دور کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در تجمع راهپیمایی ۹ دی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ۹ دی  پایان یکی از فتنه‌ها نبود، بلکه 40 سال است که کشور ما در معرض فتنه‌های مختلفی قرار دارد که محور همه فتنه‌ این است که  می‌خواهند مقدماتی را برای فروپاشی نظام این ملت به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: از آغاز تاریخ انقلاب اسلامی ما کشور با فتنه‌های زیادی در جنوب و غرب روبه‌رو شده است و حرکت‌های تروریستی به وجود آوردند بعد در دوران جنگ  و بعد از آن در شورش‌های خیابانی در سال ۶۰   منافقین جولان دادند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان ما وقتی در جنگ نتیجه نگرفتند با نفوذ در خانه بزرگان نظام می‌خواستند فتنه جدیدی را رقم بزنند، اما به نتیجه نرسید، کسی که  مردم قبل از نماز برای سلامتی او دعا می‌کردند، وقتی ناامیدانه حرف زد و ژست اپوزیسیون گرفت، مردم به راحتی عکس‌های او را از مساجد وخانه‌ها پایین کشاندند و در حد قاتل امام معرفی شد.

پناهیان با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند فروپاشی از درون را با رحلت امام رقم بزنند، گفت:  انتقال قدرتی که در زمان رسول خدا به راحتی صورت نگرفت، اما در انقلاب اسلامی این جریان انتقال قدرت به حدی بود که همه دنیا شاهد بودند با صلابت و بصیرت و آگاهی مردم بدون مقدمه‌سازی تبلیغی به راحتی صورت گرفت و مردم با بصیرت خود انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از آن غرب‌زدگی در جرائد آن‌چنان پا گرفت که نام شهدا را نفرت انگیز می‌دانستند، گفت:  نام شهدا و ایثارگری را نفرت‌انگیز می‌دانستند، اما با هوشیاری رهبر گفتند، حسینی عمل می‌کنیم و پس از ان ورق برگشت.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد:در اولین انتخابات بعد از دوران اصلاحات بعضی ادعای تقلب کردند، در آخرین انتخابات دوران اصلاحات هم برخی ادعای تقلب کردند و رهبر دوبار در مقابل ادعای تقلب ایستادند، اول دوران انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوران اصلاحات و پس از آن در انتخابات ۷۴  و انتخابات ۸۴ هم زمزمه امکان تقلب پیش آمد، اما رهبری ایستادگی کردند، چراکه اگر انتخابات زیر سوال قرار بگیرد، ناموس سیاسی ملت مخدوش شده است.

پناهیان با اشاره به گفته امام مبنی بر اینکه هر کسی مقابل شورای نگهبان قرار بگیرد، مفسد فی‌الارض است، گفت: در انتخابات ۸۸ جو و شرایطی به وجود آمد که برخی گمان کردند، تقلب صورت گرفته و ۹ دی جمع‌آوری فتنه بود.

وی تصریح کرد: انصافا فتنه ۸۸ بعد از سخنرانی رهبر در نماز جمعه پس از انتخابات جمع شده بود و حرکت‌های شورشی هزار نفری انجام نگرفت، اما کشته‌سازی کردند و آنها را به گردن جمهوری اسلامی گذاشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: بردباری نظام در برابر ته‌مانده‌های فتنه ۸۸ هشت ماه طول کشید، اصل فتنه در یکی دو هفته اول جمع شد، اما به شورش‌ها تبدیل شد و باز نظام صبر کرد تا اینکه به عاشورا توهین کردند و مردم بدون اینکه کسی از آنها بخواهد در خیابان‌ها حماسه آفریدند.

این خبر در حال تکمیل است... .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.