سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ دی؛ تجلی قدرت خدا/

ابطحی: یوم‌الله ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

نماینده خمینی شهر گفت:یوم الله ۹ دی حماسه‌ای بی نظیر و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود که با حضور خودجوش مردم رقم خورد. 

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یوم الله ۹ دی حماسه‌ای بی نظیر و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود که با حضور با بصیرت و خودجوش مردم رقم خورد. 

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی باعث برچیدن بساط فتنه از کشور شد، ادامه داد: اگر حماسه ۹ دی نبود، فتنه گران تصمیم داشتند تظاهراتشان را تا سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهند.

نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: ۹ دی به حدی تاثیرگذار بود که در انتخابات‌ بعدی شاهد عملکرد عاقلانه کنشگران سیاسی  نسبت به سال ۸۸ بودیم به طوری که همه در چارچوب قانون حرکت کردند و دیگر شاهد کوچک‌ترین اعتراضی به نتیجه انتخابات و دعوت به تظاهرات و دیکتاتوری خیابانی و قشون کشی نبودیم و تجربه‌ای برای انتخابات‌های بعدی شد که این مسئله مرهون حضور هوشمندانه مردم در صحنه بزرگ ۹ دی بود.

ابطحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مردم به دلیل حمایت از شخصیت خاصی در ٩ دی حضور یافتند، گفت: این حضور برای حفظ کلیت نظام و مکتب مقدس جمهوری اسلامی و فارغ از طرفداری از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ٩ دی باید همواره زنده بماند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی امروز به دنبال طرحی جدید هستند تا کسانی را که درد معیشت دارند به خیابان‌ها بکشانند اما مردم ما بحث‌های اقتصادی و عملکرد مسئولان را از کلیت نظام جدا می‌دانند و تحت هر شرایطی پای نظام می‌مانند.

ابطحی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید بدانند که همه در یک کشتی نشستیم و دیگر بحث اصلاح طلبی و اصولگرایی مطرح نیست، همه باید به مردم خدمت کنند تا آنان هم به مسئولان خود همواره اعتماد داشته باشند و از آنان حمایت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
گراني و مشكل معشيت مردم حل شه خیلی عالی میشه