سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر توزیع برق سرخه;

سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی در تاسیسات صنعت توزیع برق سرخه

مدیر توزیع برق شهرستان سرخه از سرمایــه گذاری به مبلـغ 12 میلیارد و 579 میلیون ریال در اجرای پروژه های عمرانی برق رسانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سرخه با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از آغاز امسال تا پایان آذرماه انجام شده گفت : توسعه پنج هزار و 609 متر کابل خودنگهدار، از جمله اقدامات صورت گرفته در عرصه خدمت رسانی محسوب می شود.


وی با بیان اینکه یک هزار و 693 متر شبکه فشار ضعیف هوایی توسط نیروهای برق سرخه اجرائی شده اظهار داشت :945 متر شبکه فشار ضعیف زمینی در مدت ذکر شده به بهره برداری رسیده است.


پاک طینت همچنین به اصلاح پنج هزار و 394 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت : بهینه سازی پنج هزار و 251 متر شبکه فشار متوسط هوایی نیز در راستای ارتقای رضایت مندی مشترکان عملیاتی گردیده است.


مدیر توزیع برق شهرستان سرخه تصریح کرد: از ابتدای سال 96 تا زمان حاضر، 10 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت 475 کیلوولت آمپر در مدار قرار گرفته است.


وی در ادامه گفت : احداث یک هزار و 700 متر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره، نصب یک دستگاه قطع کننده (ریگلوزر) در ابتدای جاده روستای ایج، برقراری چهار دستگاه کوتاه کننده (کت اوت) ، دایر نمودن یک دستگاه ترانس به ظرفیت 160 کیلوولت آمپر در خیابان ولی عصر (عج) این شهرستان و اصلاح خطوط فشار متوسط هوایی جنب مسجد ولی عصر (عج ) از جمله فعالیت های پیش بینی شده در سه ماهه چهارم امسال به شمار می رود.


انتهای پیام / ه


توسعه پنج هزار و 609 متر کابل خودنگهدار برق در سرخه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.