سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در لیگ یک کشور؛

بانوان پومسه‌رو خوزستانی در لیگ یک کشور طلایی شدند

بانوان پومسه رو خوزستانی موفق شدند برای اولین ‌بار در لیگ یک پومسه بانوان کشور بر سکوی قهرمانی بایستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دیدارهای هفته هفتم و هشتم (پایانی) لیگ پومسه بانوان "جام ستارگان" 7 دی ‌ماه در فدراسیون تکواندو برگزار شد و خوزستان طلای طلای تیمی رده سنی زیر 14 سال و رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال کشور را از آن خود کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در دهمین دوره این مسابقات در بخش انفرادی پومسه‌روهای رده‌های سنی کم تر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و 31 تا 40 سال با یکدیگر رقابت کردند و در بخش تیمی نیز رده‌های سنی کم تر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به اجرای فرم پرداختند.

در بخش انفرادی این مسابقات ستایش گودرزی از خوزستان به طلای رده سنی زیر 14 سال و عفت گودرزی به مدال نقره رده سنی 18 تا 30 سال رسیدند.

در بخش تیمی نیز خوزستان برای اولین بار خوزستان مدال طلای رده‌های سنی زیر 14 سال و ۱۵ تا ۱۷ سال را به دست آورد و با کسب ۲۴ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های اصفهان و تهران در رده‌های دوم و و سوم قرار گرفتند.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال و رده سنی 12 تا 14 سال نیز به ترتیب مژده پزشکیان و زهرا عشیری از خوزستان به عنوان بهترین مربی انتخاب شدند.

ستایش گودرزی نیز به عنوان بهترین بازیکن رده سنی زیر ۱۴ سال معرفی شد.

انتهای پیام/گ

بانوان پومسه رو خوزستانی بر سکوی قهرمانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.