سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمان عرضه و قیمت تلفن هوشمند هواوی P Smart مشخص شد

تلفن هوشمند Huawei P Smart یا همان Enjoy 7S با قیمت 249 یورو در خارج از چین عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلفن هوشمند  Enjoy 7S شرکت هواوی در کشورهایی غیر از چین با عنوان P Smart عرضه خواهد شد.  Enjoy 7S در چین در دو نوع معرفی خواهد شد؛ نسخه نخست دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه می باشد.

با این حال، نسخه اروپایی که با عنوان Huawei P Smart شناخته خواهد شد، دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه دوم نیز در کشورهایی به غیر از چین عرضه خواهد شد یا خیر.

نخستین تلفن هوشمند Huawei P Smart، اواخر ماه ژانویه سال 2018 میلادی در اروپا  با قیمتی معادل 249 یورو عرضه خواهد شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 همراه است. در حقیقت مشخصات این گوشی کاملا شبیه به Huawei Enjoy 7S خواهد بود.

کاربران می توانند از Huawei P Smart،  انتظار صفحه نمایشی به بزرگی 5.65 اینچی FHD + با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18: 9 را داشته باشند.  این گوشی دارای یک پردازنده کریین 659 با هسته 2.36 گیگاهرتز و یک دوربین دوگانه (13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل) در پشت است. همچنین یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در جلو و یک باتری 3000 میلی آمپری در داخل وجود دارد.

در نهایت، تلفن هوشمند هواوی P Smart با پشتیبانی از دو سیم کارت، NFC، بلوتوث 4.2 و سنسور اثر انگشت عقب همراه است.

انتهای پیام/

تلفن هوشمند Huawei P Smart با قیمت 249 یورو عرضه خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.