سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملت ایران با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع می‌کنند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که برای دفاع از نظام اسلامی و حفظ حرمت‌های انقلاب، با تمام وجود بر تعهد خود با امام امت و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری اعلام کرد : امروز شاهد وحدت و انسجام در ایران اسلامی هستیم که دشمن همواره در تلاش برای از بین بردن آن است، پس در این شرایط، حفظ وحدت و حضور همیشه درصحنه مردم سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی افزود: به نمایش گذاشتن پایبندی مردم به ارزش‌های دینی، اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری، و تحرک بخشی به بیداری اسلامی از دستاوردهای این حماسه ملی است.

فرمانده انتظامی استان ایلامتاکید کرد : ملت ایران در 9 دی نشان دادند که هیچ توطئه‌ای هر اندازه هم گسترده باشد و دشمنان نظام از توان خود استفاده کرده باشند علیه این نظام که از خون پاک هزاران شهید شکل گرفته قابل اجرا نیست و ملت با بصیرت ایران اسلامی می‌توانند آن را خنثی کنند.

وی به اتحاد، همدلی و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود : اگر دشمنان در همه مقاطع از این ملت بزرگ شکست خورده است در گرو پیروی از ولایت فقیه و داشتن اتحاد و وحدت در بین اقشار مختلف جامعه است.

سردار یاری اظهار کرد : مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که برای دفاع از نظام اسلامی و حفظ حرمت‌های انقلاب، با تمام وجود بر تعهد خود با امام امت و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

 

انتهای پیام/ه

 

ملت ایران با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.