سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان انقلاب به دنبال فتنه انگیزی هستند

امام جمعه موقت ایلام گفت: دشمنان به دنبال فتنه انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند و هدف آن‌ها این است که مردم را نسبت به انقلاب و ولایت ناراضی کنند و یک فتنه دیگر را به وجود آورند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام شمس الدین سراج در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت : مردم بصیر در نهم دی ماه 88 به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.


وی افزود: در 9 دی سال 88 انقلاب اسلامی توسط دشمنان موردحمله قرار گرفت سازمان سیا حدود 400 میلیون دلار بودجه درست کرده بود که در ایران عضو یابی کنند و بعد از انتخابات کاری نداشته باشند چه کسی رأی بیاورد، مهره این بود اگر فلان کاندیدا رأی بیاورد بگویند تقلب شده است.


سراج تاکید کرد : بنا بود فتنه در تهران به اوج خودش برسد که 60 درصد رسید و بعدازآن به مناطق سنی نشین کردستان برسد و دعوا بین شیعه و سنی اتفاق می‌افتد و آمریکا بیاید به بهانه اینکه نیروی سازمان بین‌الملل است دخالت کند و کل انقلاب را به خیال خام خود از بین ببرد.


وی با توجه به فرموده رهبر انقلاب اظهار  کرد: هدف اصلی دشمنان ما برچیدن انقلاب اسلامی بود که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرمودند: این جریان پیش‌قراولانش چه دانسته باشند چه ندانسته باشند یک جریانی طراحی‌شده بود و تصادفی نبود و دشمنان این‌ها را (سران فتنه یا خواص بی‌بصیرت) به وسط هول داده است.


امام جمعه موقت ایلام از مردم خواست و گفت: باحضور خود در مراسم 9 دی بار دیگر ولایتمداری و پایبندی خود را به انقلاب، نظام و رهبری اثبات و جهان استکبار را در توطئه علیه انقلاب اسلامی نا‌امید کنند.


انتهای پیام/ه

 

هدف دشمنان انقلاب راه اندازی فتنه ای بزرگ است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.