سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله دری نجف آبادی؛

درزمینه سند ۲۰۳۰ فرمایشات رهبری را اجرایی می‌کنیم

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: درزمینه سند ۲۰۳۰ فرمایشات رهبری را اجرایی می‌کنیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت:  حماسه بزرگ ۹ دی برای حمایت از رهبری؛ قانون اساسی و قانون شکل گرفت و مردم به فتنه ۸ ماهه فتنه گران با حضور حماسی در روز ۹ دی پایان دادند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه همه باید مطابق قانون در برابر ملت پاسخگو باشیم افزود: اقدام عده‌ای از افراد در تخریب دستگاه‌ها و قوا رسمی کشور؛ آب به آسیب دشمن ریختن است.

وی اضافه کرد: عده‌ای که یک دهه مدیریت کشور را در دست داشتند الان باید پاسخگوی ملت باشند نه اینکه مدعی باشند.

امام جمعه اراک بابیان اینکه متاسفانه این‌ها آدم‌های مریض و سیاسی کارندو به جای پاسخ‌گویی، دستگاه‌های نظام را زیر سؤال می‌برند ادامه داد: رهبر انقلاب هم بار‌ها به این افراد تذکر داده اند که به جای تخریب؛ نقد خردمندانه کنند.

درزمینه سند ۲۰۳۰ فرمایشات رهبری را اجرایی می‌کنیم

وی بیان کرد: تکلیف ما با سند ۲۰۳۰ کاملا مشخص است و در این زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی می‌کنیم، چراکه ۲۰۳۰با قانون و فرهنگ ما همخوانی ندارد و پیاده سازی آن منتفی است و در این مسیر همه مسئولان بایستی یکپارچه عمل کنند و عملکردی متضاد با روند مذکور قابل پذیرش و چشم پوشی نیست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی، دانشگاهیان، اساتید، آموزش و پرورش و رسانه‌ها باید فضای استان مرکزی که استان امام خمینی (ره) است را معنوی کنند و از بیان مطالب تفرقه افکن در جامعه خود داری شود.

 باشاره به اینکه به مناسبت ۹ دی فردا شنبه مراسمی این روز باشکوه در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود از همه مردم دعوت کرد در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.