سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمان؛

نماز باران دوشنبه در کرمان برگزار می شود

نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان گفت: نماز باران این هفته به نیت نزول رحمت الهی با حضور مردم شهرکرمان برگزار می شود.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آئین وحدت بخش نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی امام علی(ع)  با اعلام اینکه دوشنبه این هفته نماز باران در کرمان اقامه می‌شود گفت: در روایات آمده وقتی باران نمی‌آید استغفار کنید و به درون خودتان برگردید و گناهانتان را بررسی کنید.

وی سپس با اشاره به فرا رسیدن 9 دی ماه افزود: حرکت مردم در 9 دی ماه آنقدر عظیم بود که در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب بی‌نظیر بود و جوشش متدینین به اسلام بود و ربطی به جناح‌ها و گروه خاصی نداشت.


وی افزود: مردم وقتی دیدند آرمان‌های امام و رهبری و نظام، ولایت و عاشورا مورد تهدید قرار گرفته خروشیدند و بساط فتنه را جمع کردند.


نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه قبل از انتخابات بر طبل تقلب در انتخابات می‌کوبیدند ،اظهار کرد: در فضای غبارآلود است که فتنه می‌تواند کارساز شود و اگر فضا شفاف باشد فتنه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

ویبا اشاره به اینکه با حضور کسانی که سال‌ها مسئولیت در کشور داشتند فضای کشور غبارآلود شد و زمینه فتنه  فراهم شد گفت: دشمن قبل و بعد از فتنه یک قرارگاه فرماندهی ایجاد کرد تا فتنه را مدیریت کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تصریح کرد: بعضی‌ها با کم اطلاعی وارد جریان فتنه شدند، چون دشمن بد را خوب جلوه داده بود و بعضی‌ها هم هواپرستانی بودند که برای رسیدن به قدرت آمدند.

وی با اشاره به اینکه سه خطر بزرگ ما را در کشور تهدید می‌کند افزود: انحراف از دیگر خطراتی است که ما را تهدید می‌کند و باید حواسمان باشد که گرفتار آن نشویم.

امام جمعه کرمان گفت: خطر بعد که کشور ما را تهدید می‌کند نفوذی‌ها هستند که همان کار دشمن را در داخل کشور انجام می‌دهند و با حرف‌های قشنگ مردم را جذب کرده و در موقع مناسب زهر خود را می‌ریزند.

خطیب جمعه کرمان در ادامه سرمایه‌های مالی و موقعیت‌های اجتماعی را بلای جان انسان دانست وافزود: خداوند با همین چیز‌هایی که ما فخر می‌دانیم ما را امتحان خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تاریخ پر است از سرگذشت کسانی که به طایفه و لشکر خود می‌بالیدند افزود:: بعضی از انقلاب‌های کمونیستی، انقلاب پولدار‌ها و سرمایه‌داران و یا انقلاب‌های کارگری که علیه مالدار‌ها و سرمایه‌داران بود از این نوع انقلاب‌ها بود، اما طولی نکشید که این انقلاب‌ها شکست خوردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به سالروز ارسال پیام امام راحل به گورباچوف هم گفت: امام به حاملان پیام گفته بود که اگر گورباچوف این پیام را همان لحظه بند به بند نخواند از تحویل آن خوددداری کنید چرا که امام در این پیام آینده کمونیسم را برای گورباچوف تشریح کرد و همان پیش بینی امام نیز اتفاق افتاد.

نماز  جمعه این هفته نیز همزمان با سراسر استان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان اقامه شد.

انتهای پیام/ح

نماز باران در کرمان اقامه می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.