سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید ستاره های سابق بلژیک از کاوه رضایی

دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک و از کارشناسان برجسته این کشور به تمجید از ستاره ایرانی تیم شارلوا پرداختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک دگریس و فرانکی فان در الست از بازیکنان سابق تیم ملی بلژیک که در حال حاضر در کسوت کارشناس فوتبال فعالیت می کنند، به تمجید از کاوه رضایی گلزن شارلوا و مهاجم ملی پوش کشورمان پرداختند.

سران تیم اندرلخت تصمیم دارند در ماه ژانویه تیم خود را تقویت کنند، به نظر مارک دگریس این تیم باید بازیکنی را به خدمت بگیرد که با فوتبال بلژیک آشنا باشد و بلافاصله بتواند برای اندرلخت به میدان برود، پیشکسوت 52 ساله فوتبال بلژیک،کاوه رضایی را بهترین گزینه برای اندرلخت دانست.

او گفت:در جایگاهی که اکنون اندرلخت قرار دارد، از نظر من  کاوه رضایی مهاجم ایرانی گزینه بسیار جدی و بهتری است. شنیده ام اندرلخت به دنبال مهاجمی است که بتواند فورا بازی کند ،پس باید کسی را انتخاب کند که از لیگ بلژیک شناخت داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه اندرلخت درباره کاوه رضایی گفت: او حفظ توپ را بلد است. سرعت بالایی دارد و از تئودورژیک (مهاجم لهستانی اندرلخت) بهتر است.

فان در الست 56 ساله، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه اف‌سی بروژ نیز درباره کاوه رضایی گفت: من فکر می‌کنم که او بسیار باهوش است کاوه از ایران آمد و به ترکیب اصلی تیمش (شارلوا) راه یافت. رضایی برای تیمش بسیار سخت کار می‌کند. به نظرم رضایی مهاجمی بهتری نسبت به تئودورژیک است. یا حداقل کیفیت و توانایی های بهتری نسبت به این مهاجم لهستانی دارد.

گفتنی است،فان در لست 86 بازی ملی از جمله 4 دوره حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد و  دگریس هم 63 بازی ملی و حضور در 2 جام جهانی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

تمجید 2 ملی پوش سابق بلژیک از کاوه رضایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.