سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت حماسه ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت فرار رسیدن یوم‌الله ۹ دی، از امت ولایت مدار استان برای شرکت پرشور در مراسم نکوداشت این روز تاریخی دعوت کرد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

یوم‌الله نهم دی تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و سد نفوذ ناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان انقلاب اسلامی بود که در آن روز دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم‌تر از قبل قرارداد.

 

تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه‏ گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد و از آن جمله، منجر به تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی به نفع نظام و کشور ایران شد.

 

و امروز در هشتمین سالگرد خلق حماسه ماندگار نهم دی‌ماه، عظمت آن حرکت سرنوشت‌ساز و باشکوه بیش‌ازپیش بر همگان آشکارشده و زوایای کمتر پیدای آن موردتحقیق پژوهشگران و بررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل و عوامل، زمینه‌ها، آثار و پیامدها و پیام‌های آن، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دل‌ها و اذهان زنده و جاودان بماند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام باردیگر ضمن گرامیداشت 9 دی 1388 اعلام می‌دارد حماسه یوم‌الله نهم دی، توسط ملت بصیر و بیداردل ایران اسلامی مظهر قدرت و نفوذناپذیری کشور در برابر هرگونه توطئه و فتنه‌انگیزی آمریکا و صهیونیسم و در یک‌کلام استکبار جهانی هست و این دستاورد بزرگ نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با رهبری است و از برخوردار بودن قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه نفوذ و ایجاد توطئه دشمنان این مرزبوم در منطقه حکایت دارد.

 

همچنین این شورا از عموم مردم مرزدار و ولایت محور ایلام جهت حضور آگاهانه در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه که وز شنبه مورخ 9/10/96 در سراسر مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد دعوت به عمل می‌آورد.

 

این مراسم در مرکز استان (شهر ایلام) ساعت 30/9 صبح و در خیابان‌های مقابل مسجد جامع با سخنرانی سردار محمدرضا شعبانی جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ه

 

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت حماسه ۹ دی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.