سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساختمان فنی و حرفه‌ای پیرانشهر افتتاح شد

با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ساختمان فنی و حرفه‌ای پیرانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛فاز اول پروژه ساختمان فنی و حرفه‌ای پیرانشهر با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و معاون پارلمانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت و مسئولان شهرستانی در ۴ کارگاه برای بانوان افتتاح شد.

محسن مددی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خصوص این مرکز به گفت: در فاز اول این طرح متقاضیان در ۴ کارگاه در رشته‌های رایانه، خیاطی، صنایع دستی و کارآفرینی کارآموزان، آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه فاز اول این طرح در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و در سه طبقه احداث شده است، افزود: نزدیک به ۳۳ میلیارد ریال برای این طرح تا به این لحظه هزینه شده است.

وی در رابطه با فاز دوم این طرح نیز گفت: فاز دوم نیز که مربوط به ساختمان فنی حرفه‌ای در بخش برادران است دهه فجر امسال به بهرده برداری می‌رسد.

او افزود: پس از بهره برداری کامل از این طرح که در عرصه ۱۷۰۰ مترمربع احداث می‌شود، تعداد رشته‌ها از چهار به ۱۱ و ظرفیت پذیرش نیز از ۶۰ نفر در روز به ۱۶۵ نفر افزایش خواهد یافت.

مددی تاکید کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان پیرانشهر و همجواری با اقلیم کردستان عراق می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ن.م

با حضور معاون وزیر ساختمان فنی و حرفه‌ای پیرانشهر افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.