سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب خاطرات با آقای پرورش منتشر شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : کسانی که با آقای پرورش خاطراتی دارند در اختیار بیت ایشان قرار دهند و این خاطرات در کتابی منتشر شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در مراسم چهارمین سالگرد استاد سید علی اکبر پرورش گفت : آقای پرورش صادقانه و خالصانه عاشق حضرت مهدی بود.

وی با بیان اینکه خاطرات جنبه آموزشی دارد افزود: این روحیات معنوی و علمی برای نسل امروز بیان می شود و این مطالب باید برای نسل امروز بیان شوو و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی گفت : پیشنهاد داد خاطرات با آقای پرورش به بیت ایشان تحویل داده شود تا کتاب شود و در اختیار آیندگان قرار گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : من در انتخابات رای نیاوردم ودر مسیر تهران با ایشان بسیار صحبت کردم و ایشان صحبت های بسیار مهمی با من داشت و منزل ما نیز در نزدیکی منزل ایشان بود.

وی گفت : شبی که مادر اقای پرورش خواستند فوت کنند اقای پرورش سمت راست صورتشان به کف پای مادرشان چسباندند و با این حالت مناجات می کردند و با مادرشان عذر خواهی کردند و حرمت مادرشان داشتند و در واقع ایشان به خانواده خود بسیار احترام می گذاشتند و حالت بسیار خاصی داشتند و ایشان به من گفتند حالت خاصی به من دست داد و باغ ها وقصرهایی را دیدم.
سالک گفت : احترام به مادر و خانواده در صدر مسائل بود و ایشان برای فرزندان خانواده وقت بسیاری گذاشت.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.