سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل محیط زیست خبر داد:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر پس از تعقیب و گریزی طولانی یک شکارچی متخلف را دستگیر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ایرانشهر پس از کسب اطلاعات از همیاران محیط زیست با تغییر مسیر در ماموریت گشت و کنترل خود در مناطق و پس از شناسایی متخلفی که به صورت غیرمجاز وارد مناطق شده و به صورت غیرقانونی اقدام به شکار نموده بود، مواجه می‌شود.

پورملایی ادامه داد: پس از گشت زنی طولانی در وسعت بسیار زیاد طبیعت حوزه شهرستان ایرانشهر و شناسایی متخلف در غروب آفتاب و شروع اقدامات اولیه برای دستگیری، شخص متخلف سریعاً اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: در ادامه تعقیب و گریز متخلف در مناطق صعب العبور منطقه شروع شد که با توجه به شناخت منطقه توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست ایرانشهر و اشراف بر گذرگاه‌ها و مسیر‌ها در یک اقدام کمین مناسب و سد کردن مسیر شخص متخلف موفق شدند شکارچی متخلف را در سحرگاه روز بعد دستگیر کنند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: از شخص متخلف ۵ قطعه پرنده از نوع گونه‌های ۲ قطعه چنگر، ۲ قطعه کبوتر وحشی و یک قطعه اردک کشف و ضبط شده و به همراه سایر مستندات جهت پیگیری موضوع به مقام قضائی شهرستان تحویل شد.

انتهای پیام/ع

شناسایی  شکارچی  متخلف در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.