سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستادگی آیت الله حائری شیرازی مقابل فتنه/ آیت الله حائری شیرازی علیه سران فتنه به روشنگری پرداخت

امام جمعه موقت شیراز گفت: آیت الله حائری شیرازی با سخنرانی‌ها و نامه‌های خود علیه سران فتنه به روشنگری پرداخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در مراسم هفتمین روز درگذشت عالم ربانی، آیت الله شیخ محی الدین حائری شیرازی در حرم مطهر سیدعلاء الدین حسین (ع) گفت: آیت الله حائری شیرازی با بصیرت بود و در فتنه ۸۸ که عده‌ای راه افتادند و به حمایت استکبار می‌خواستند به نظام ضربه بزنند با سخنرانی‌ها و نامه‌های خود علیه سران فتنه به روشنگری پرداخت.

وی افزود: درگذشت آیت الله حائری، ضایعه‌ای بزرگ بود و دیگر جای او را کسی نمی‌تواند بگیرد و امثال این علما دژ مستحکمی برای مقابله با افکار شیطانی استکبار هستند.

امام جمعه موقت شیراز افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مکتب انقلابی، تجربه ارزشمند و قدرت جدید در صحنه بین الملل ظهور کرده است، نتیجه هزار سال مجاهدت علما و سنگر بانان این خطه است که از مکتب اهل بیت علم آموخته اند و معارف دین را یاد گرفته اند و منتشر گرده اند.

وی به ویژگی‌های شخصیتی و دینی آیت الله حائری شیرازی اشاره کرد و گفت: سه ویژگی مهم عالم بودن، عامل بودن و مخلص بودن را که همه علمای بزرگ ما دارند، وی دارا بود.

حجت الاسلام رضوی اردکانی بیان کرد: عالم خوش فهم، متفکر، صاحب فکر و اندیشه، نظریه پرداز، نکته بین، نکته سنج و نکته گو از دیگر ویژگی‌های این عالم بزرگ بود.

انتهای پیام/ن

صحبت های امام جمعه موقت شیراز در مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله شیخ محی الدین حائری شیرازی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.