سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایحه بودجه سال 97 نگرانی‌هایی برای مردم ایجاد کرده است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال 97 سبب ایجاد نگرانی‌هایی برای مردم از جهت گرانی حامل‌های انرژی، حذف یارانه‌ها و افزایش بهای سوخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی امروز در همایش صنف بنا و معمار شهرضا، تأکید کرد: به عنوان نماینده مردم  به کلیات بودجه‌ای که دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است رأی نمی‌دهم چون به نفع مردم نیست و به مردم قول می‌دهیم که تا جایی که امکان دارد اجازه نمی‌دهیم این موارد به تصویب برسد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون‌های مجلس فعالیت خود را در راستای بررسی بخش‌های مختلف لایحه بودجه آغاز کرده‌اند، بیان داشت: در کمیسیون انرژی ماده 18 این لایحه که مربوط به گرانی حامل‌های انرژی بود حذف شد و با اطلاعی که از فعالیت سایر کمیسیون‌ها دارم می‌توانم قاطعانه اعلام کنم که نمایندگان حامی حقوق مردم هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم حامی دولت هستم اما در جایی که ضرری متوجه حقوق مردم باشد در مقابل دولت می‌ایستم.

وی در همایش صنف بنا و معمار شهرضا از گرفتن سهمیه بیمه 500 کارگر ساختمانی برای شهرستان خبردادو افزود: با توجه به ارزان قیمت بودن این بیمه، بخشی از مشکلات اعضای این صنف در زمینه بهداشت و درمان حل می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با گذشت بیش از سه دهه هنوز فاضلاب شهرضا به اتمام نرسیده است، گفت: در صورت تصویب تبصره 19 و انتخاب شهرضا به عنوان شهر نمونه آزمایشی برای اجرای این مصوبه، وزارت نیرو با تعهدات بیشتری در این  طرح مشارکت خواهد کرد.

محمودی با اشاره  به اینکه مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در سالیان گذشته  گرفته شده است ، تاکید کرد: لازم است برای کاهش نرخ بیکاری این طرح اجرا شود.

 

انتهای پیام/م

 

کلیات بودجه 97 به نفع مردم نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.