سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین دوره کلاس های آموزشی حقوق شهروندی

دومین دوره کلاس های آموزشی برای مدیران آزانس های تاکسی تلفنی سطح شهر کرمانشاه توسط سازمان تاکسیرانی و با همکاری دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان  کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   گفت: دادستان مسئول دفاع از حقوق عامه مردم، صغار، ايتام، زنان بی سرپرست، برخود با متجاوزين به حقوق مردم، متجاوزين به منابع طبيعی، متعديان به محيط زيست، متعديان به بهداشت و سلامت عمومی، حفظ نظم عمومی ده ها وظيفه مهم ديگر است.

حیدری افزود: يكي از وظايف دادستان نظارت بر حسن ارائه خدمات عمومی از جمله حمل و نقل عمومی است و از آنجایی که شما بعنوان رانندگان تاكسی ويترين فرهنگی كرمانشاه هستيد، دادستان عمومی و انقلاب و معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم توقع دارند وظيفه فرهنگی و خدمت صادقانه خود را بر مبناي اخلاقمداری و قانون محوری انجام دهيد.

وی با اشاره به اینکه مديريت سازمان تاكسيرانی جهت بهبود خدمات به مردم تعامل خوب و سازنده ای با دستگاه قضايی دارد، تأکید کرد: اين نحوه تعامل را ساير دستگاههاي اجرايي هم بايد با دستگاه قضايي داشته باشند چرا كه هدف دستگاه قضايي حفظ نظم و ايجاد رضايتمندي براي مردم است كه اين دو مقوله منتهي به ايجاد امنيت پايدار و توسعه اقتصادي و كاهش فاصله طبقاتي خواهد شد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اداره کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه اخلاقمداري و قانون محوري تضمين كننده سعادت دنيا و آخرت ماست، افزود: پشتوانه محكم قانون، اخلاق است، به هر ميزان كه به خدا نزديك تر شويم به همان ميزان زندگي و رفتارمان اخلاقي تر خواهد بود و هر اندازه اخلاقي باشيم به همان ميزان قانونمدار خواهيم بود.

انتهای پیام/ز

 

هر اندازه اخلاقی باشيم به همان ميزان قانونمدار خواهيم بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.