سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت همکاری تشکل‌ها برای استفاده مناسب از ظرفیت‌های معادن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر ضرورت همکاری و تعامل میان تشکل‌ها برای استفاده مناسب از ظرفیت‌های معدن و صنایع معدنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشست شورای معادن گفت: استفاده از تشکل‌های نظام مهندسی معدن و خانه معدن در بخش فعالیت معادن باید پررنگ‌تر و بیشترباشد و سیاست گذاری در این بخش براساس مشارکت این بخش‌ها انجام شود.

فرخزاد افزود: باید در بهره برداری از معادن در برخی از مناطق حفاظت شده از سازمان محیط زیست، در مناطق گردشگری از سازمان میراث فرهنگی و سایر سازمان‌ها مجوز‌های لازم کسب شود و سایر مسایل مرتبط با معدن نیز در نشست‌های تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اضافه کرد: اضافه بار‌های برداشتی از معادن به راه‌ها آسیب وارد می‌کند و باید جلوی این کار گرفته شود.

فرخزاد در ادامه از مدیران خواست تا معادنی که ارزش بیشتری دارند در بهره برداری واکتشاف در اولویت قرار گیرند.

وی اضافه کرد: برای هماهنگی و بهره برداری از معادن و نظارت بر برداشت‌ها باید دقت بیشتری داشته باشیم، چون برخی مواقع برداشت‌های بیشتر از مجوز‌های صادر شده صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت : توافق‌هایی به منظور برداشت شن و ماسه برای استفاده در طرح‌های عمرانی داشته ایم که باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نشست شورای معادن قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.