سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتبال بانوان؛

دیدار تیم های منتخب فارس و شهرداری سیرجان

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم منتخب فارس مقابل شهرداری سیرجان به میدان می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم منتخب فارس در دیداری خارج از خانه روز جمعه هشتم دی‌ماه به مصاف تیم مدعی قهرمانی شهرداری سیرجان می‌رود.

تیم منتخب فارس در حال حاضر در رده هفتم و تیم شهرداری سیرجان در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم شهرداری در صورت برد در این دیدار و در صورت تساوی و باخت شهرداری بم مقابل ذوب آهن اصفهان به عنوان قهرمانی نیم فصل خواهد رسید.

این تیم در حال حاضر با ۴ برد، یک تساوی و ۵ شکست موفق به کسب ۱۳ امتیاز شده و اختلاف امتیازش با صدر جدول ۱۴ امتیاز است و برای جبران امتیازات از دست رفته باید از فرصت‌های خود به خوبی بهره بگیرد و برای سر و سامان دادن به وضعیت خود نیاز به جذب بازیکن و تقویت نیمکت ذخیره خود دارد.

در دیگر دیدار‌های این هفته تیم خیبر خرم آباد به مصاف فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان به مصاف شهرداری بم، پارس جنوبی بوشهر به مصاف آذرخش تهران، استقلال خوزستان به مصاف پالایش گاز ایلام می‌رود.

در حال حاضر شهرداری بم با ۲۷ امتیاز و تفاضل گل ۳۸، شهرداری سیرجان با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۳۷، سپاهان اصفهان با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۸، راه‌یاب ملل سنندج نیز با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۱۸ چهار تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

تیم آذرخش تهران با ۱۰ امتیاز، همیاری آذربایجان غربی با ۹ امتیاز، استقلال خوزستان با ۳ امتیاز و خیبر خرم‌آباد با ۳ امتیاز در رده‌های نهم تا دوازدهم جدول قرار دارند.
انتهای پیام/ر

مصاف تیم منتخب فارس مقابل شهرداری سیرجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.