سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درحاشیه نمایشگاه کتاب جنوب استان؛

از کتاب«خرگوش باهوش» به قلم مژگان سنجری رونمایی شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولان شهرستان جیرفت از کتاب «خرگوش باهوش» به قلم مژگان سنجری(خبرنگار باشگاه خبرنگاران در جنوب استان) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،در پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان از کتاب داستان «خرگوش باهوش» به نوشته مژگان سنجری (با عنوان هنری خاله مژگان) رونمایی شد.

این مراسم با حضور حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، مسئولان و مردم شهرستان جیرفت در سالن جنبی نمایشگاه کتاب جنوب کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.

مژگان سنجری نویسنده کتاب خرگوش باهوش با قدردانی از زحمت‌ها و حمایت‌های مادرو برادر خود برای انتشار این اثر گفت:بسیار خوشحالم که به این موفقیت بزرگ رسیدم و امیدوارم بتوانم با نوشتن داستان‌های جذاب، مسائل عاطفی و اجتماعی را به کودکان آموزش دهم.

وی افزود: این کتاب توسط انتشارات خدمات فرهنگی کرمان با مدیریت محمد مهدی سعیدی با تیراژ ۱۰۰۰ جلد به چاپ رسید.

مژگان سنجری ضمن تشکر از ویراستار و تصویر گر کتاب گفت: ویراستار کتاب«خرگوش باهوش» مجری توانمند شبکه کرمان زهرا استاد نارویی و تصویرگر، مینا اجله است.

سنجری هدف از چاپ این کتاب را ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی کتاب به کودکان عنوان کرد و افزود:محتوای داستان «خرگوش باهوش» آموزش کتاب خوانی و شناساندن کتاب به عنوان یک دوست خوب به کودکان است و این کتاب برای رده‌های سنی(الف.) و (ب.) نوشته شده است.

وی از کانون فرهنگی تربیتی دختران سبزواران برای حمایت از چاپ این کتاب قدردانی کرد.

کتاب خرگوش باهوش، نوشته مژگان سنجری از امروز در پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان به بازار عرضه می‌شود، والدین محترم و علاقه‌مندان کتاب، در صورت تمایل می‌توانند برای تهیه این کتاب به نمایشگاه کتاب جنوب کرمان مراجعه کنند.

یاد آور می‌شود: پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان تا جمعه هشتم دی ماه، ساعت ۲۱:۰۰ در شهرستان جیرفت دایر است.
انتهای پیام/ح

رونمایی از کتاب خرگوش باهوش درجیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.