سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیانیه به مناسبت حماسه انقلابی ۹ دی

به مناسبت حماسه ۹ دی‌ماه سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج)  خوزستان در آستانه 9دی‌ماه و به مناسبت حماسه انقلابی مردم ایران در 9دی‌ماه 88 بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است:

حماسه سترگ 9 دی‌ماه روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در سیمین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب‌خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی شاخص شد .

 آری این روز بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم ایران و پیروزی بر همه دشمنان و روز ضربت ایران به دشمنان قسم‌خورده بود که باید به چنین روزی افتخار کرد، روزی که نشان داد که مردم پای آرمان‌های انقلاب جان خواهند داد.

ملتی که در 9 دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها بامهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی را فرود آورد و  همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند : " این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت ، که چنین هم شد" . همان‌گونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی(ره) فرمود خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.

و در پایان باید اذعان کرد که حماسه بزرگ 9 دی‌ماه نقطه هزیمت فتنه 88 و صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دریکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر در هشتمین سالگرد حماسه ماندگار 9دی بار دیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری ولایت تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.