سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد در رزن:

پرداخت جهیزيه به مددجويان در رزن

رئیس کمیته امداد امام خمینی در شهرستان رزن از 34 فقره جهیزيه براي نوعروسان خانواده‌های زير پوشش کمیته امداد در رزن خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی جعفری رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رزن با بیان اینکه بیش از 34 فقره جهیزیه در سال جاری توسط کمیته امداد رزن و با همکاری خیرین تأمین شده است اظهار کرد: این تعداد جهیزیه به زوج‌های جوانی که فاقد تمکن مالی بودند، پرداخت شده است. 

وی افزود: این تعداد جهیزیه به ارزش ریالی 107 میلیون تومان به زوج‌های جوان اعطا شده که از این میزان 22 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت شده است.

جعفری ادامه داد: در سال گذشته هر جهیزیه به ارزش ریالی 3 میلیون تومان پرداخت می‌شد که در سال جاری این میزان به 3.5 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 97 مورد جهیزیه به افراد زیر پوشش این نهاد در رزن پرداخت شده بود افزود: این تعداد جهیزیه به ارزش ریالی 228 میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رزن تاکید کرد:سال گذشته خیرین برای جهیزیه نوعروسان بیش از 75 میلیون تومان کمک کرده بودند؛ دلیل کاهش تعداد جهیزیه‌های پرداختی را تفکیک فعالیت های کمیته امداد بخش سردرود از رزن و فعالیت سایر موسسات خیریه ازدواج عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

پرداخت جهیزیه به نوعروسان استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.