سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چاه آب غیرمجاز؛

پرکردن ۴۵ حلقه چاه آب غیرمجاز درلرستان

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان از شرایط بحرانی در دشت‌های این استان و پر کردن ۴۵ حلقه چاه آب غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نادر مختاری معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب تاکنون با تلاش نیرو‌های گشت و بازرسی ۴۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان شناسایی و با دستور و حمایت قاطع دادستان و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی استان پر و مسلوب المنفعه شده‌اند.

وی ادامه داد: اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی با پشتیبانی مقامات قضایی و همکاری نیروی انتظامی استان و تلاش نیرو‌های گشت و بازرسی نویدی برای مقابله جدی با برداشت‌های بی‌رویه از سفره‌های آب زیرزمینی است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: دشت استان در شرایط بحرانی قرار دارد و برداشت‌های بی‌رویه بر اثرات نامطلوب و شرایط بحرانی سفره‌های آب زیرزمینی استان افزوده است.

مختاری گفت: پر کردن چاه‌های غیرمجاز در این استان یک مطالبه عمومی و خواست مردم و یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین چاه‌های مجاز استان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند نیز برخورد می‌شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی لرستان گام‌های اساسی و جدی برداشت.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان بابیان اینکه وضعیت منابع آبی استان رضایت‌بخش نبوده و باید حفاظت جدی از منابع موجود صورت گیرد گفت: نیاز است تا تمامی مردم نسبت به حفظ منابع آبی موجود احساس تکلیف کنند تا بتوان ماه‌ها و سال‌های آینده را مدیریت کرد.

انتهای پیام/م

۴۵ حلقه چاه آب غیرمجاز پر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.