سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت سزار بازیکن برزیلی نفت آبادان

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آگوستو سزار با کارت زردی که برابر استقلال تهران دریافت کرد بازی برابر سایپا را به دلیل محرومیت از دست داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛غلامحسن امینی فر مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: روز جمعه هفته جاری در حالی به میزبان سایپا تهران هستیم که سزار به دلیل محرومیت نمی تواند تیم را در این دیدار همراهی کند.

وی گفت: سزار از بازیکنان تاثیرگذار تیم صنعت نفت در این فصل به شمار می رود و توانسته عملکرد قابل قبولی از خود در این تیم ارایه دهد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: به یقین کادر فنی برای جایگزینی این بازیکن برزیلی برنامه های خاص خود را دارد زیرا روی نیمکت بازیکنانی با کیفیت بالا داریم.

امینی فر گفت:همچنین در تلاش هستیم کارت بازی سعید لطفی و سوشا مکانی 2 بازیکنی که به تازگی جذب شدند برای این بازی صادر شود تا بتوانند با صلاحدید کادر فنی برابر سایپا به میدان بروند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با 21 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد روز جمعه هفته جاری از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر میزبان سایپا تهران است.

انتهای پیام /د

سزار بازیکن برزیلی نفت آبادان بازی برابر سایپا تهران را از دست داد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.