سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۱۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت بیش از ۱۸ میلیون و ۵۸۹ هزار وسیله نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان در آذرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۶ سامانه تردد شمار برخط در محور‌های مواصلاتی استان، بیش از ۸۰ درصد از تردد‌ها مربوط به آزادراه‌ها بوده است.

پیرنون اضافه کرد: بیشترین میزان ترافیک نیز در آزاد راه قزوین – آبیک به صورت رفت و برگشت با تردد ۱۲۷ هزار و ۸۰۳ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

به گفته وی، از مجمع تردد‌ها بیش از ۱۶ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت:: محور ساوه-بوئین زهرا و بالعکس نیز بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

پیرنون متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را بیش از ۸۹ کیلومتر و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را بیش از ۷۷ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت بیش از ۹۷ کیلومتر درساعت مربوط به آزاد راه قزوین- رشت بوده است.

به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در ماه گذشته سه و سه دهم درصد از تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت و ۱۸ و یک دهم درصد از وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند.

انتهای پیام/

 

تردد بیش از ۱۸ میلیون وسیله نقلیه در استان قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.