سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی تمام مددجويان استان اردبيل از بيمه حوادث

معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از بهره‌مندی تمام مددجويان استان اردبيل از بيمه حوادث خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عليرضا حسين‌نژاد، معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی منازل، اثاثيه، ابزار و وسايل فضای خودكفايی خانوار تحت حمايت از بيمه حوادث بهره‌مند هستند، گفت: 27 هزار خانوار مستمری‌ بگير تحت حمايت كميته امداد اين استان قرار دارند كه از طريق بيمه حوادث تلاش داريم مشكلات آنها را در زمان وقع حوادث طبيعی يا غيرمترقبه كاهش دهيم.

وی با بيان اينكه سرپرستان خانوار نيز به علت فوت و نقص عضو از بيمه حوادث برخوردار هستند، افزود: در صورت بروز حادثه برای سرپرست خانوار تحت حمايت اين استان، بيمه‌گذار تا سقف 15 ميليون تومان به آنها پرداخت می‌كند.

معاون حمايت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اينكه بيش از 103 ميليون تومان از مهر ماه سال‌گذشته تا مهر ماه سال‌جاری توسط بيمه طرف قرارداد به خانوار خسارت‌ديده اين استان پرداخت شده است، بيان كرد: در مدت اين قرارداد، منازل و فضای خودكفايی 64 خانوار تحت حمايت به دليل زلزله، آتش‌سوزی و گردباد در شهرستان‌های تابع استان اردبيل دچار آسيب شدند كه از طريق بيمه حوادث خسارت‌های آنها جبران شد.

حسين‌نژاد با بيان اينكه براساس تفاهمنامه منعقد شده با بيمه طرف قرارداد، در صورت خسارت به منازل خانوار تحت حمايت در مناطق شهری تا سقف 35 ميليون تومان و اثاثيه 15 ميليون تومان به آنها پرداخت می‌شود، گفت: مددجويان ساكن در روستاها و مناطق محروم نيز در صورت بروز حوادث تا سقف 20 ميليون تومان برای منازل و 10 ميليون تومان برای اثاثيه خود از بيمه طرف قرارداد خسارت دريافت خواهند كرد.

وی با اشاره به اينكه قرارداد بيمه حوادث و آتش‌سوزی به صورت متمركز برای تمامی مددجويان تحت حمايت از طريق دفتر مركزی كميته امداد منعقد شده است، اعلام كرد: با بهره‌مندی از بيمه حوادث تمامی هزينه‌های ناشی از خسارت زلزله، سيل، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و ساير حوادث طبيعی يا غيرمترقبه به مددجويان اردبيلی پرداخت می‌شود.

حسين نژاد با بيان اينكه حوادث طبيعی امری انكارناپذير و غيرقابل پيشگيری است، افزود: بيمه حوادث موجب می‌شود تا خسارت‌های وارده به مددجويان در صورت بروز حادثه‌های گوناگون جبران شود و هزينه‌های آنها به مقدار بسياری كاهش يابد.

وی با اشاره به اينكه درصدد هستيم آگاهی خانوار تحت حمايت اين استان را برای مقابله با خطرات حوادث طبیعی يا غيرمترقبه افزايش دهيم، گفت: با همكاری سازمان جمعيت هلال احمر استان اردبيل دوره‌های آموزشی متعددی در شهرستان و روستاها برگزار شده است تا آنها نحوه مقابله با حوادث را به خوبی بياموزند.

 

انتهاي پيام/ح

پرداخت 103 ميليون تومان خسارت به مددجويان حادثه ديده اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.