سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از 18 تن مواد مخدر در استان هرمزگان/ 3 باند قاچاق مواد منهدم شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 18 تن و 462 کیلوگرم انواع موادمخدر در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در آذرماه امسال بیش از 18 تن و 462 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شد که این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از دو برابر افزایش یافته است.

وی گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در آذرماه امسال موفق شدند، 80 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و 329 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این مدت، 18 تن و 462 کیلو 829گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده ، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 16 تن و 989 کیلو و 95 گرم تریاک ، یک تن و 341 کیلو و 998 گرم حشیش ، 111کیلو و242 گرم هروئین و 20 کیلو و 494 گرم سایر مواد است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این کشفیات 286 درصد رشد و افزایش داشته است.

سردار ملکی با اشاره به شناسایی و انهدام 3 باند قاچاق مواد مخدر گفت: آذرماه امسال 2 هزار و 203 نفر معتاد کارتن خواب و بلامکان در استان دستگیر و جمع آوری شده اند.

وی هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش شهروندان برشمرد و افزود: نيروهاي پليس با به‌کارگيري تمام توان عملياتی و انتظامی خود در تامين نظم و امنيت شهروندان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمي‌کنند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمنی و امنيتی در پيشگيری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


انتهای پیام/ر


افزایش کشف مواد مخدر درهرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۲ دی ۱۳۹۹
درود