سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان گرمسار؛

بازگشت 205 واحد صنعتی گرمسار به چرخه تولید

فرماندار شهرستان گرمسار گفت : 205 واحد صنعتی این شهرستان در چهار سال گذشته به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار با بیان این که با ارایه تسهیلات رونق تولید و رفع مشکل بازار فروش، 205 واحد صنعتی شهرستان گرمسار در چهار سال گذشته به چرخه تولید بازگشته است،گفت: هنوز مشکل 20 درصد دیگر واحدهای تولیدی شهرستان پابرجاست که برای رفع معضل باید دستگاه های مربوط تدابیری اتخاذ کنند

 

وی اظهارداشت : آمار بیکاری در این شهرستان براساس آمار از 12.5 درصد در سال 1392، با درایت و تلاش های دولت تدبیر وامید اکنون به کمتر از 9 درصد رسیده است.


طاهری کمبود آب را یکی از چالش های اساسی واحدهای صنعتی و تولیدی گرمسار اعلام و تصریح کرد : باید با اجرای انتقال آب بین حوزه ای، برای رفع این چالش اساسی اقدام کرد.


فرماندار شهرستان گرمسار ادامه داد : حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی نباید به صورت مقطعی باشد و در دولت دوازدهم هم برای رفع چالش حداکثری واحدهای تولیدی استان قدم های مثبتی گرفته شده است.


طاهری اضافه کرد : زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در شهرستان گرمسار فراهم است و با تکمیل طرح عمرانی منطقه ویژه اقتصادی در میان مدت شاهد اشتغال آفرینی قابل توجهی در این نقطه از استان باشیم.


پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی گرمسار

 

در سال 95 بیش از 700 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی گرمسار پرداخت شد.


انتهای پیام / ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.