سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از خیران خوانساری امدادرسان به مناطق زلزله‌زده

به مناسبت 5 دی‌ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی به صورت نمادین از سه نفر از خیرین امدادرسان به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوانسار با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار  امروز در مراسم تقدیر از خیرین خوانساری اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه بلافاصله از سوی جمعیت هلال احمر خوانسار نیروهای امدادی و آمبولانس به مناطق زلزله‌زده اعزام شد.

علمدار فروغی افزود: علاوه بر کمک مردمی که از سوی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان خوانسار جمع‌آوری شد، از سوی 14 نفر از خیرین نیز کمک‌هایی برای خرید کانکس پرداخت شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوانسار گفت: با کمک‌های نقدی این خیرین 4 دستگاه‌ کانکس خریداری و به استان کرمانشاه ارسال شده است؛ به مناسبت 5 دی‌ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلاهای طبیعی به صورت نمادین از سه نفر از خیرین امدادرسان به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوانسار با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده مردمی در کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه از سوی جمعیت هلال احمر مسابقه کشوری تحت عنوان «قلم در کرمانشاه» برگزار می‌شود.

فروغی در پایان عنوان داشت: عموم شهروندان خوانساری نیز می‌توانند با ارسال آثار در قالب عکس، خاطره‌نویسی، شعر، دل‌نوشته و کلیپ و فیلم تا پایان وقت اداری امروز به جمعیت هلال احمر خوانسار در این مسابقه شرکت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.