سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارالقرآن بین المللی در سنندج احداث می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان از احداث بزرگترین دارالقرآن بین المللی با هزینه ایی حدود 70 میلیارد ریال در شهر سنندج خبرداد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در همایش تجلیل از خادمان، فعالان و خیرین قرآنی شهرستان بانه گفت: این دارالقرآن از محل کمک دفتر مقام معظم رهبری در زمینی به مساحت یک هکتار ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت وجود دارالقرآن در همه شهرها افزود: در دیگر شهرهای استان هم با هدف آموزش قرآن کریم و توسعه فرهنگی قرآنی، دارالقرآن و مجتمع های قرآنی تاسیس می شود همچنین دانشگاه قرآن هم با بودجه دفتر مقام معظم رهبری در سنندج ساخته می شود. 

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: با مساعدت فرمانداری، راه و شهرسازی و تبلیغات اسلامی زمینی به مساحت 600 مترمربع برای ساخت دارالقرآن و مجتمع قرآنی اختصاص می یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: منافقین بدترین دشمن نظام اسلامی هستند چون اعتقادی به دین و اسلام ندارند و همیشه بدترین ضربه ها را به اسلام زده اند.

آیت الله حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورهایی که ذلت آمریکا و همپیمانانش را قبول کردند با بحران مواجه شدند، افزود: در سال 2017 فجیع ترین جنایت ها علیه مردم یمن صورت گرفت و حتی اجازه ندادند دارو و مواد غذایی به دست مردم برسد.

وی گفت: ایران اسلامی تنها کشوری بود که مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد و از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در برابر زورگویان متجاوز حمایت کرد.

در این همایش از برخی خادمان، فعالان قرآنی و خیرین حوزه قرآنی شهرستان بانه  با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

دانشگاه قرآن  در سنندج ساخته می شود. 


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.