سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه یک فرصت است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود

معاون تأمین منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت:اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها می‌افتد یقیناً بهترین اتفاقات کشور است و برخی از اتفاقات خوب در دانشگاه اطلاع ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علی تقوی  امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان، اظهار کرد: کسانی که در هنگام صحبت از دانشگاه، آن را تهدید می‌کنند و به عنوان یک تهدید می‌شناسند شناخت درستی از دانشگاه ندارد.

وی با بیان این که دانشگاه یک فرصت است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود، بیان کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها می‌افتد یقیناً بهترین اتفاقات کشور است و برخی یا از اتفاقات خوب در دانشگاه اطلاع ندارند، نماز جماعت و برنامه‌های دینی و فرهنگی دانشگاه همه سر جای خودش است و به بهترین نحو برگزار می‌شد و دانشجویان و کارمندان دانشگاه، مخاطبان آن بودند.

معاون تأمین منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان این که دانشگاه یک فرصت است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد، عنوان کرد: سعی کردم بنا به خواست رهبر انقلاب از مسؤولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، مبلغ خوبی در دانشگاه باشم و همکاری خوبی با سایر مسؤولان داشتیم چرا که دلسوزانه و برادرانه در کنار هم کار می‌کردند.

وی با بیان این که سعی کردیم در فضای کار خود، محبت را چاشنی کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: خداوند همیشه این لطف را به من داشته است که اساس کارم، دوستی و محبت باشد و این یک لطف ویژه‌ای است که از سوی خدا می‌دانم.

تقوی در پایان با بیان این که حجت‌الاسلام جوادی یکی از موفق‌ترین مدیران نهاد نمایندگی رهبری در اصفهان بوده است، تأکید کرد: کار مدیریتی در استان اصفهان، سخت است چرا که مطالبات در اصفهان حداکثری است و مدیر تنبل در استان اصفهان نمی‌تواند کار کند چرا که از او مطالبه گری خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

کسانی که به دانشگاه با تهدید نگاه می‌کنند شناخت درستی از آن ندارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.