سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار منزل مسکونی در کهگیلویه 3 مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انفجار منزل مسکونی در روستای سمغان شهرستان کهگیلویه 3 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این انفجار شب گذشته  5 دیماه سالجاری ساعت 23 و 59 دقیقه رخ داد، افزود: انفجار منزل مسکونی 3 نفر از افراد یک خانواده را روانه بیمارستان کرد.

وی بیان کرد: در پی اعلام این خبر به واحد مرکز پیام 115 دهدشت بلافاصله اکیپ اورژانس پایگاه یک شهری دهدشت به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تکنسین های اعزامی به محض رسیدن به محل بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی خانم باردار 28 ساله با سوختگی 35 درصد را به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال دادند.

پورانفرد تصریح کرد: 2سوختگی دیگر که مردی 30 ساله با 30درصد و کودک 3ساله با 20درصد سوختگی قبل از رسیدن تکنسین ها به محل توسط خودروی شخصی به بیمارستان انتقال داده شدند.

وی به هموطنان گرامی یادآور شد: در هنگام بروز چنین حادثه هایی ضمن حفظ خونسردی خود تماس با تلفن 115 منتظر حضور پرسنل با تجربه این مرکز باشند.

 انتهای پیام/غ

 انفجار منزل مسکونی در دهدشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.