سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

برگزاری کنگره بزرگ شهدای روحانی کشور در سال آینده

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور از برگزاری کنگره بزرگ به همین مناسبت و پس از اتمام کنگره‌های استانی در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛   حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامیاظهار کرد: کنگره شهدای روحانی استان قم به عنوان آخرین استان در دهه بصیرت امسال از نهم تا نوزدهم دی ماه برگزار می‌شود و ما در تدارک هستیم ان‌شاءالله کنگره بزرگ شهدای روحانی را در سطح گسترده‌ای سال آینده در کشور برگزار کنیم.

وی افزود: دلیل انتخاب دهه بصیرت برای برگزاری کنگره شهدای روحانی استان قم به عنوان مرکز و محور حوزه‌های علمیه کشور این بوده که روحانیت در طول تاریخ همواره پرچمدار بصیرت بوده و ما با برگزاری این مراسم در این دهه نشان داده‌ایم که حقیقتا حوزه و روحانیت و به خصوص شهدای والامقام آن در همین راستا گام برداشته و مخلصانه جانفشانی کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه برگزاری کنگره‌های شهدا برکات بسیاری از حیث فرهنگی و اجتماعی و روحی و معنوی به همراه دارد، گفت: در شرایطی که امروز یکی از اهداف شوم و پلید دشمنان در جنگ نرم فرهنگی، جداکردن مردم از روحانیت انقلابی است، برپایی این کنگره‌ها در حقیقت این تلاش دشمن را تا حدود زیادی خنثی و یا کم اثر می‌کند.

وی اضافه کرد: اگرچه دشمنان هر نوع شگرد و راهکاری را دنبال می‌کنند اما ما بر توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) و به خصوص تبعیت از ولایت فقیه و نیز به برکت خون مطهر شهدا، در این جنگ پیروز هستیم به شرطی که با اخلاص بوده و مجاهدانه در میدان حاضر باشیم.

انتهای پیام/ت

روحانیت پرچم دار بصیرت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.