سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانى به غيزانيه ٤ سال طول می كشد/ غیزانیه با بى آبى جدى مواجه است

استاندار خوزستان درباره تامين آب و آبرسانى به غيزانيه اظهار كرد: متاسفانه بخش غيزانيه به طور جدى با مشكل بى آبى مواجه است.

 غلامرضا شريعتى استاندار خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز درباره تامين آب و آبرسانى به غيزانيه اظهار كرد: متاسفانه بخش غيزانيه به طور جدى با مشكل بى آبى مواجه است.

وى افزود: طبق برنامه اداره آب و فاضلاب روستايى، تامين آب غيزانيه ٣الى ٤ سال طول خواهد كشيد اما با استفاده از منابع مالى و تعهد يكى از شركتهاى استان قرار است ٣٠ كيلومتر لوله خريدارى شود تا روند آبرسانى به غيزانيه از ٤سال به يكسال كاهش يابد.

شريعتى ادامه داد: هزينه خريد لوله براى انتقال آب به غيزانيه ١٥ ميليارد تومان است و يكى از شركتهاى استان خوزستان متعهد به خريد اين لوله ها شده است.

استاندار خوزستان گفت:اميدواريم طرح تامين آب اين بخش به زودى، ظرف ٦ ماه آينده و حداكثر در اوايل سال جديد اجرا و عملياتى شود.

وى درباره تخصيص رديف بودجه به طرح تامين آب غيزانيه، تصريح كرد: براى آبرسانى به بخش غيزانيه اعتبار و بودجه اى تعريف شده است اما اتكا به همين ميزان بودجه، اجراى طرح را تا ٤ سال به تاخير می اندازد.

انتهاى پيام/س

مشکل کم آبی در غیزانیه خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.