سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت راه‌اندازی می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  کوروش داوری در حاشیه آیین نصب و راه اندازی دستگاه چشم پزشکی " فیکو" در بیمارستان امام خمینی شهر دهدشت اظهار داشت: چندین سال است که مردم کهگیلویه برای انجام عمل چشم در شهرستان‌های همجوار سرگردان و با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: در دو سال اخیر به کمک نماینده کهگیلویه بزرگ و رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌های لازم برای خرید دستگاه چشم پزشکی در شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه پس از تلاش های زیاد دستگاه چشم پزشکی " فیکو" با هزینه 400 میلیون تومان به همراه برخی دستگاه‌های جانبی خریداری شد، گفت: امروز توسط کارشناسان نصب و راه انداز می‌شود.

داوری به راه‌اندازی بخش چشم در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: تعداد چشم پزشکان شهرستان به سه نفر افزایش می‌یابد که یک نفر بومی و دو نفر غیر بومی هستند.

وی گفت: با راه اندازی بخش چشم بیمارستان امام خمینی دهدشت نزدیک به 350 هزار نفر در چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده زیرپوشش خدمات چشم پزشکی قرار می‌گیرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تا کنون فقط معاینه‌های سرپایی چشم پزشکی را در کلینیک‌ها انجام می‌دادیم، افزود: از هفته آینده پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه فیکو، انواع عمل چشم از عمل‌های ریز تا پیشرفته در بیمارستان امام خمینی دهدشت انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت: کل هزینه خرید این دستگاه توسط وزارت بهداشت و درمان پرداخت شده است.

طاها خادمی با بیان اینکه این دستگاه از نوع پیشرفته و به روز در نوع خود است ، افزود: با توجه به اینکه شکاف‌های ایجاد شده توسط این دستگاه این بسیار ریز هستند چشم نیاز به بخیه ندارد.

انتهای پیام/غ

ارائه خدمات چشم پزشکی در دهدشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.