سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

9 دی؛ تجلی قدرت خدا/

مصباحی مقدم: حضور مردم در نهم دی، نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حضور مردم در 9 دی 88 نظام جمهوری اسلامی را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.

غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اثرات حماسه نهم دی‌ سال 88 در آرامش و امنیت جامعه و انتخابات‌های بعد از آن اظهار کرد: حماسه 9 دی را می‌توان پایان فتنه و خیزش ملت به میدان تلقی کرد و این امر نظام جمهوری اسلامی را در برابر فتنه‌ها بیمه کرد.

وی افزود: واقعه نهم دی سبب شد که در انتخابات سال 1392 شاهد پیش‌آمدهای گذشته و زیر سوال رفتن انتخابات نباشیم و انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم و ریاست جمهوری دوازدهم تکرار ثبات و آرامش سیاسی جامعه بود و این امنیت اثرات پربرکت مهم 9 دی‌ سال 88 است.

مصباحی‌مقدم تصریح کرد: برخی درباره صحت برگزاری انتخابات 88، تلقی اشتباه کردند، اما با استمرار مسائل پس از فتنه، مردم دریافتند کسانی که در عاشورای آن سال به میدان آمدند، با اصل اسلام و نظام و ولایت مشکل دارند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: حادثه روز عاشورای 88 نشان داد اشخاصی که به خیابان آمده‌اند معترض به نتایج انتخابات نیستند، بلکه قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را دارند.

وی ادامه داد: مردم کشورمان خواهان نظامی هستند که با قطره‌های خون شهدا به دست آمده و به هیچ‌وجه راضی نمی‌شوند که کسی قصد سرنگونی انقلاب را داشته باشد، لذا این حساسیت مردم سبب شد که در حرکتی خودجوش در نهم دی‌ماه به صحنه بیایند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در نهم دی در دفاع از ماهیت و هویت نظام و رهبری بود، چرا که مردم شاهد تعرض به نظام و اعتقادات شان بودند از این رو باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند.

 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
بله مردم پشت نظام هستن ولی برخی با مخالفت نسبت به پرداخت یارانه ها مردم رو ازدریافت چیزی که حقشون محروم وازنظام دلسرد میکنند
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
بله مردم پشت نظام هستن ولی برخی با مخالفت نسبت به پرداخت یارانه ها مردم رو ازدریافت چیزی که حقشون محروم وازنظام دلسرد میکنند
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر فتنه گران 88
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
دقیقا..لبیک
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
حاج آقا لایک دارید
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
خداقوت
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۷ دی ۱۳۹۶
درود بر شما که سیل محکمی به منافقان زدید
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۶
زنده باد ایران اسلامی
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
درود بر مردم غیور ایران
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۷ دی ۱۳۹۶
خدا قوت بر شما
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۷ دی ۱۳۹۶
درود بر مصباحی مقدم
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
درود بر مردم ایران