سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل راه آهن زاگرس ؛

راه اندازی موزه راه آهن زاگرس در اندیمشک

مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: موزه زاگرس تا بهمن ماه در اندیمشک راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   مهرداد انصاری مدیر کل راه آهن زاگرس اظهار کرد: موزه راه آهن زاگرس تا بهمن ماه امسال با هدف قدردانی از تلاش‌های چند دهه کارکنان و جمع آوری اسناد راه آهن جمهوری اسلامی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: با فرارسیدن نودمین سالگرد تاسیس راه آهن ایران جشنواره ملی عکس و فیلم راه آهن در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیر کل راه آهن زاگرس عنوان کرد: حریم قانونی راه آهن ۱۱۷ متر است که ۱۷ متر اولیه کسی اجازه عبور و مرور را ندارد، ۳۰ متر بعدی مربوط به تاسیسات زیربنایی شهری و ۷۰ متر بعدی نیز با مجوز کتبی از راه آهن امکان ساخت ساز در شرایط خاصی وجود دارد.

وی گفت: برنامه ما جلوگیری از احداث دیوار و مانع بین راه آهن و مردم است که در مرحله نخست ایجاد فضای سبز بین دو ایستگاه راه آهن اندیمشک و دوکوهه است.

انصاری بیان داشت: این فاصله را با تفاهم نامه منعقد شده به کمک شهرداری به فضای سبز تبدیل می‌کنیم که وظیفه آماده سازی برعهده راه آهن و ایجاد و نگهداری آن با شهرداری خواهد بود.

وی درباره دیوارهای بتنی نیز عنوان کرد: از این پس دیوار بتنی نخواهیم داشت و به دنبال راهکارهای دیگری در این باره هستیم که امیدواریم با فرهنگ سازی‌ها ایمنی حمل و نقل ریلی را تامین کنیم.

انصاری درباره رضایت عموم مردم از حمل از راه آهن گفت: با شناسایی خواسته‌های مشتریان برنامه‌های خود را منطبق بر این خواسته‌های و بازرگانی محور بودن برنامه‌ها به دنبال این رضایت بوده تا بتوانیم به جایگاه بهتری از خدمات برسیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.