سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات راهداری زمستانی در جاده‌های استان کرمان

همزمان با آغاز فصل زمستان و شروع بارش‌های برف و باران در استان کرمان مانوری برگزار می‌کنیم که این مانورهرساله به صورت نمادین به منظور آمادگی کامل برای عملیات اجرایی در این گردنه‌ها انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خداداد مقبلی؛ مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان کرمان گفت:محدوده عملیات از اول دی ماه تا ۲۰ فروردین است که در این محدوده زمانی راهداران در این گردنه‌ها مستقر هستند.


وی از اعزام حدود ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر خبر داد و افزود: ۳۲۲ نفر از پرسنل راهداری در ۲۲ گردنه برفگیر و راهدار خانه‌های استان مستقر می‌شوند تا حدود ۹۳۰ کیلومتراز راه‌هایی که نیازمند خدمات دهی هستند را زیر پوشش فعالیت‌های راهداری زمستانی قرار دهند.


مقبلی تصریح کرد: امیدواریم با ایجاد بستر‌های لازم و ارتقاء سطح خدمات، رضایتمندی هموطنان نیز فراهم شود و همچنین به منظور تضمین سلامت سفر‌های زمستانی برای هموطنان ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت مسائل ایمنی خواستار همکاری مسافران عزیز با راهداران هستیم.


مقبلی افزود :شماره ۱۴۱ اطلاعات راه‌ها مرجع خوبی برای دریافت اطلاعات صحیح راه هاست و هموطنان گرامی می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق کسب کنند.
انتهای پیام/ی

استقرار پرسنل راهداری در گردنه های برفگیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.