سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد رعد: قدس پایتخت همیشگی فلسطین باقی خواهد ماند

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت قدس پایتخت همیشگی برای فلسطین باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: تا زمانیکه دسیسه گران و توطئه گران علیه قدس توطئه چینی می‌کنند قدس پایتخت ابدی برای فلسطین باقی خواهد ماند.

رعد در مراسم گشایش «سمپوزیوم» قدس پایتخت ابدی فلسطین که در اندیشکده کانادایی - لبنانی در شهر نبطیه لبنان با حضور فعالان فرهنگی وهنری و تربیتی برگزار شد؛ گفت: «ما چیزی نداریم جز اینکه به برادران فلسطینی خود بگوییم ما بسیار به تجمعات شما متکی و امیدوار هستیم؛ شما (فلسطینیان) از طرف ما حمایت و پشتیبانی خواهید شد تا اینکه به همراه یکدیگر آزادی فلسطین را رقم بزنیم زیرا با تحقق این هدف تمام کرامت و شرافت عربی از دست رفته و نقض شده ما در قربانگاه توطئه‌ها و تجاوز‌های مکرر، بازخواهد گشت».

او در ادامه این مطلب افزود: ما بر صهیونیست‌ها پیروز شدیم و به پیروزی‌های خود ادامه خواهیم داد و تاریخ را رقم خواهیم زد زیرا دوره شکست‌ها سپری شده است و دوره پیروزی‌ها و دستادورد‌ها فرا رسیده است.

رعد خاطر نشان کرد: مسئله ما با مردم فلسطین و تمام ملت‌های عربی و اسلامی مسئله یکسانی است و باید به خاطر حمایت و یاری رساندن به فلسطین با یکدیگر همبستگی داشته باشیم و برای تحقق اهدافمان با یکدیگر متحد شویم.  

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان افزود: باید هماهنگی و تفاهم را با تمامی گروه‌های فلسطینی و گروه‌هایی که گزینه مقاومت و مقابله را برای آزاد سازی تمام فلسطین از بحر تا نهر انتخاب کردند؛ افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/

 اظهارات رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان درباره قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.