سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد وحدت برای دفع نقشه های دشمنان

سرپرست فرمانداری بندرگز گفت: ضروری است اقدامات و تصمیماتی که منجر به ایجاد فضای وحدت، همدلی و تقویت پایه های نظام می شود، بیش از گذشته پیاده سازی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسین احمدی سرپرست فرمانداری بندرگز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با دستور هماهنگی برنامه های ۹ دی برگزار شد، افزود: قانونمداری و رعایت قانون در مسئولیت و انجام وظیفه، ایجاد و ترویج روحیه همکاری و همراهی در راستای تحقق وحدت و همدلی در جامعه بسیار موثر و ارزشمند است.

وی افزود: با توجه به شرایط روز و خدعه های مستمر دشمنان بر علیه مردم و نظام، باید برای ایجاد فضای وحدت و همدلی برنامه ها و تصمیماتی گرفته شود.

حسین احمدی اضافه کرد: بصیرت افزایی و ولایت مداری مه مترین سلاح در مواجهه با دشمنان است و امروز اگر می بینیم دشمنان خارجی قدرت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و به ضعف خود اذعان دارند، از وجود با برکت رهبری بصیر و مردمی تابع ولایت و بصیر خواهد بود.

همچنین در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز گفت: ۹ دی روز ولایتمداری و روز بصیرت و بصیرت افزایی نامگذاری شده است و از مسئولین خواستارم برای انجام مراسمات و برنامه ها در این روز زیبا حضور داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد مراسم ۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر بندرگز برگزار شود.

انتهای پیام/ق

 

دفع نقشه های دشمنان با ایجاد وحدت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.