سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش هفتگی بلیت جام جهانی از مرز یک میلیون و صد هزار عبور کرد

میانگین در خواست بلیت های جام جهانی 2018 به مرز یک میلیون و صد و پنجاه هزار بلیت رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سران فیفا اعلام کردند در طی دو هفته پس از آغاز بلیت فروشی جام جهانی 2018، میزان بلیت های به فروخته شده به دو میلیون و سیصد هزار بلیت رسید که می توان گفت به طور میانگین در هر هفته یک میلیون وصد وپنجاه هزار بلیت به فروش رفته است.

از پنجم دسامبر  به بعد دوره دوم فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز شده است و تا کنون در این دوره از فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیش از ۲.۳ میلیون درخواست ثبت شده است.

 فیفا  همچنین بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار درخواست بلیت از پنجم دسامبر داشته است. که بیشتر این درخواست‌ها از کشور روسیه و بعد از آن از کشورهای آرژانتین ، مکزیک، پرو، برزیل، کلمبیا، آمریکا ، ‌اسپانیا، آلمان، مصر و چین بوده‌اند. فیفا همچنین تعدادی بلیت را به افراد معلول اختصاص داد که با توجه به ظرفیت صندلی‌ها برای این افراد تهیه شده‌اند.

گفتنی است در دور اول فروش بلیت‌ها، ۷۴۲ هزار و ۷۶۰ بلیت فروخته شد.

با درخواست دولت روسیه تمام افرادی که قصد تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را دارند باید آی دی هواداری دریافت کنند و مدارک لازم برای هواداران را داشته باشد. از هواداران خواسته شد تا هر چه‌ سریع‌تر برای گرفتن این ID کارت درخواست دهند.که باید قبل از آن بلیت بازی ها را تهیه کنند.

انتهای پیام/

ثبت بیش از دو میلیون درخواست برای بلیت بازی‌های جام جهانی2018

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.