سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق:

موفقیت نوجوانان بافقی درنهمین جشنواره کشوری پژوهش کانون پرورش فکری

رییس کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق از موفقیت ۴ گروه پژوهشی از اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بافق درنهمین جشنواره کشوری پژوهش کانون پرورش فکری خبر داد‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  زهرا دهستانی رییس کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق از موفقیت ۴ گروه پژوهشی از اعضای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بافق درنهمین جشنواره کشوری پژوهش کانون پرورش فکری خبر داد‌.

دهستانی با بیان اینکه ۸ اثر پژوهشی کودکان و نوجوانان بافق به نهمین جشنواره راه یافت اظهار داشت:مریم و فاطمه برزگری با اثر پژوهشی جادوی رنگها هنگام خیس شدن، زهراکارگران و فاطمه السادات میربافقی با اثر اکسیر سلامت، فرزاد و علی برزگری با اثر آب در کوزه و ما...، فرزاد و محسن برزگری با اثر تاثیر آب وهوای آلوده بر تیرگی ابرها برگزیدگان این جشنواره کشوری هستند.

وی با اشاره به اینکه این کودکان و نوجوانان فعالیت های تحقیقی خود را در تابستان 1396 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهرستان بافق آغاز نموده تصریح کرد: سال گذشته نیز این مرکز یک گروه برگزیده در همین جشنواره داشته است.

انتهای پیام/ ی

راه یابی  ۸ اثر پژوهشی کودکان و نوجوانان بافق به جشنواره کشوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.