سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه 5.7 میلیون نفر ساعتی آموزش‌های مهارتی

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ارائه 5.7 میلیون نفر ساعتی آموزش‌های مهارتی در دو بخش دولتی و خصوصی در 9 ماهه امسال به متقاضیان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احسان ایمانی هرسینی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تعهدات آموزش های مهارتی در بخش دولتی برای امسال در استان را چهار میلیون نفر ساعت عنوان کرد و اظهار کرد: در 9 ماهه امسال این آموزش‌ها به میزان سه میلیون و 100 هزار نفر ساعت که معادل 77 درصد تعهدات می باشد، محقق شده است.

وی با اشاره به تعهد سه میلیون و 100 هزار نفر ساعتی ارائه آموزش‌های مهارتی در آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی استان برای سال جاری افزود: در 9 ماهه امسال آموزش‌های مهارتی به میزان دو میلیون و 600 هزار نفر ساعت در این آموزشگاه ها ارائه شده که این میزان معادل 75 درصد تعهدات آموزشی این آموزشگاه ها برای امسال است.

سرپرست اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به استقبال 2.5 برابری خانم‌ها از آموزش های مهارتی ارائه شده در آموزشگاه‌های آزاد اظهار کرد: آموزش های حوزه خدمات بیشترین تقاضای آموزشگاه‌های آزاد را تشکیل می‌دهد.

ایمانی‌هرسینی تعداد مراکز دولتی ثابت فنی و حرفه‌ای در استان را 22 مرکز اعلام کرد و افزود: همچنین در حال حاضر 300 آموزشگاه آزاد بخش خصوصی در استان فعال است.

انتهای پیام/ز



تعداد مراکز دولتی ثابت فنی و حرفه‌ای در استان  22 مرکز  است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.