سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خالتور، آینه بغل و قهرمانان کوچک سه فیلم پرفروش اکران پاییز همدان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان گفت: از بین فیلم‌های سینمایی اکران پاییز، خالتور، آینه بغل و قهرمانان کوچک پرفروش بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شرفی مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به اینکه  در فصل پاییز حدود 48 هزار و 100 نفر تماشاگر فیلم‌های سینمایی شدند، افزود: آخرهفته پاییزی همدان فیلم‌های متنوعی در سالن‌های سینمایی اکران شد و هر یک از سینماها چندین فیلم را برای نمایش روی پرده داشتند.

وی ادامه داد: شکلاتی به کارگردانی سهیل موفق، ثبت با سند برابر است به کارگردانی بهمن گودرزی، قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی و اشنوگل به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرندی در همدان اکران داشتند.

شرفی اظهار داشت: در سینما فلسطین نیز آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی، صفر تا سک به کارگردانی سحر مصیبی و خالتور به کارگردانی آرش معیریان ازدیگر فیلم‌هایی بودند که اکران شدند و مخاطبانی به تماشای این فیلم‌ها نشستند.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانان کوچک نخستین فیلم رزمی سینمای کودک از دیگر فیلم‌های دیگری بود که اکران سینمایی داشت و مورد اقبال مردم و دانش‌آموزان مدارس قرار گرفت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان ابراز داشت:  سینماهای موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری ـ دفتر همدان در فصل پاییز امسال  از حدود 48 هزار و 100 نفر از شهروندان همدانی پذیرایی کرد.

 سعید شرفی بیان کرد: تماشای این میزان مخاطب از فیلم‌های اکران شده در سینماهای همدان، نسبت به مدت مشابه در سال 95 حدود 15 درصد کاهش مخاطب داشته است.

وی خاطرنشان کرد:ازفیلم‌های سینمایی اکران پاییز خالتور، آینه بغل و قهرمانان کوچک به عنوان پرفروش‌های این ماه دست یافتند.

انتهای پیام/ج

فیلم های پروفروش فصل پاییز در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.