سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 105 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل – میانه در بودجه سال آینده

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل- میانه در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی،نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل- میانه در بودجه سال آینده اشاره و تاکید کرد: هرچند این میزان کافی نیست اما شاهد جهش قابل توجه اعتبارات این پروژه هستیم.

وی افزود: به همین منظور تقویت راه های زمینی و اجرای راه ریلی مورد تاکید نمایندگان استان بوده و با پیگیری های صورت گرفته به چهار شبکه ریلی از جمله راه آهن اردبیل- میانه اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دنبال کردن شیوه های دیگر جذب اعتبار برای اجرای راه آهن اردبیل- میانه، ادامه داد: مطالعه و احداث راه آهن اردبیل- پارس آباد نیز در جدول شماره ۲۰ بودجه قرار گرفته و این اقدام زمینه مطالعه اجرای خط ریلی به شمال استان را موجب خواهد شد.

فیضی با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده به توسعه زیرساخت راه در این استان توجه ویژه شده است افزود: استان اردبیل به لحاظ ظرفیت های کشاورزی و گردشگری نیازمند توسعه زیرساخت راه است و وضعیت فعلی پاسخگو نیست.

وی افزود: علاوه بر این بهسازی مسیر اردبیل- سرچم که یکی از مطالبات شهروندان است در پیوست یک بودجه سال آینده دیده شده و بهسازی محور نمین- آستارا که یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی استان است، در پیوست یک بودجه لحاظ شده است.

وی متذکر شد: مجموعه اقدامات برای توسعه راه های ریلی منجر به رونق سرمایه گذاری در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ح

بودجه سال آینده به توسعه زیرساخت راه در اردبیل توجه ویژه دارد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.