سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفی سازی فعالیت های درسی دانش‌آموزان گلستانی

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کیفی‌سازی فعالیت‌های درسی دانش‌آموزان در قالب اجرای طرح کانون‌مدرسه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: در این طرح فعالیت‌های درسی قریب به ۴ هزار دانش‌آموز در قالب اجرای طرح کانون مدرسه در استان کیفی سازی می‌شود.

وی افزود: طرح کانون‌مدرسه از ابتدای آبان ماه تا نیمه اردیبهشت ماه سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در سطح ۶۰ مدرسه ابتدایی شهری و ۱۸ مدرسه روستایی در دو سطح به اجرا درآمده است.

سیفی اضافه کرد: همه دانش‌آموزان در این طرح به مدت یک سال از تاریخ عضویت به صورت رایگان از امکانات و ظرفیت‌های مراکز فرهنگی هنری بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه گفت: از زمان آغاز این طرح شاهد حضور پررنگ دانش‌آموزان در مراکز و نیز اجرای ویژه‌برنامه‌هایی از جمله قصه‌گویی، اجرای سرود، هنر‌های نمایشی، معرفی کتاب، معرفی وقایع، برگزاری رقابت‌های فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون در سطح مدارس هستیم.

سیفی افزود: هدف از اجرای این طرح لذت بخش‌سازی مطالب درسی و محیط آموزشی برای دانش آموزان است و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به عنوان متخصصان حوزه کودک و نوجوان تلاش می‌کنند تا با ایجاد خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان، زمینه توسعه و تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی دانش‌آموزان را در سطح استان فراهم سازند.

وی در پایان گفت: توجه به نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان با بهره‌گیری از زبان هنر و آموزش‌های غیرمستقیم برای انتقال مفاهیم درسی از جمله مواردی است که در قالب فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی در سطح مراکز و مدارس در حال اجراست.

انتهای پیام/ق
 

اجرای طرح کانون مدرسه در گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.