سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضاییه در سفر به کرمانشاه:

با نهادهایی که کم‌کاری کنند برخورد قضایی می‌کنیم

رئیس قوه قضاییه در سفر به کرمانشاه گفت: هر جا برایمان محرز شود که ارگان یا نهادی در کمک به مناطق زلزله زده کم‌کاری می‌کند، برخورد قضایی خواهیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به کرمانشاه  گفت:دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است و این روند همچنان باید ادامه یابد.


آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه حضور مسئولان کشور در مناطق زلزله‌زده باعث تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شودگفت: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده در زلزله استان کرمانشاه تخریب می شد و مسببین این قضیه بازخواست می‌شوندحتما کاستی هایی در نظارتها روی ساخت برخی پروژه ها وجود داشته و حتما قوه قضاییه در رسیدگی به این موارد وظایفی دارد که از همان ساعات اولیه پیگیری کرده است.

وی گفت: کسانی که کوتاهی کردند باید باز خواست شوند و به گفته  رئیس دادگستری استان پیمانکار بیمارستانهای تخریب شده هم دستگیر شده است.

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: نباید بیمارستانی که یک سال ساخته شده تخریب می شد اما امروز فقط فضای بازخواست نیست باید به فکر رفع نیازهای مردم بود و تمرکز روی این تلاش ها باشد.

قاضی القضات در ادامه تصریح کرد: همه نیروها از جمله سپاه و ارتش، هلال احمر و ستاد بحران عملکرد قابل تقدیر داشتند و امیدواریم در آینده نزدیک این مناطق بهتر از قبل ساخته شود.

رئیس قوه قضاییه ساعاتی قبل به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده غرب کشور وارد کرمانشاه شد و در فرودگاه شهید اشرفی مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ز

سفر رییس  قوه قضاییه به کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.