سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح همسفره کودکان برای 2هزار و 500 کودک نیازمند

برای ۲ هزاو ۵۰۰ کودک کهگیلویه و بویراحمدی زیر ۶ سال که دچار سوء تغذیه هستند طرح "هم‌سفره کودکان نیازمند" اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان اجرا می‌شود گفت:این نهاد به‌منظور تأمین نیاز‌های غذایی کودکان نیازمند زیر ۶ سال که سرپرستان آن‌ها توانایی مالی کافی ندارند طرح هم‌سفره را اجرا می‌کند.

محمد نظری افزود: این طرح برای دو هزار و ۵۰۰ کودک زیر ۶ سال اجرا می شود که در این زمینه ۹۸۵ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این نهاد هزینه شده است.

نظری ادامه داد: کودکانی که از نظر تغذیه وضعیت نامطلوبی دارند توسط شبکه‌های بهداشت مناطق کمتر برخوردار به کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی و از سبد‌های غذایی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه ارزش سبد‌های غذایی برای هر کودک ۷۰ هزار تومان به‌صورت ماهیانه شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی، سویا و گوشت است اضافه کرد: کودکان زیرپوشش این طرح در طول دوره‌های شش‌ماهه پایش و کنترل می شوند و پس از بهبودی، از چرخه حمایتی خارج و کودکان دیگری که از مشکل سوءتغذیه رنج می‌برند جایگزین می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از مددجویان طرح‌های متنوعی اجرا می‌کند و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت http: /hamsofreh. ir/ و انتخاب یکی از روش‌های پرداخت امکان انتخاب سبد غذایی برای کودکان را قبول و یا از طریق سامانه #۱*۵*۰۷۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.

 انتهای پیام/غ

 سفره خیران برای 2هزار و 500 کودک نیازمند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.