سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بافت تاریخی کرمان با رونق گردشگری به ثمر می نشیند

شهردار کرمان گفت: بافت تاریخی کرمان با رونق گردشگری به ثمر می‌نشیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید مهران عالم زاده ، شهردار کرمان در دیدار با رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه در حوزه‌های شهری سودآوری وجود دارد، تصریح کرد: این سودآوری موجب می‌شود برخی برای منافع شخصی، مسیر قانونی را دور بزنند.


وی با بیان اینکه هفت‌باغ علوی را تبلور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با کمک سرمایه‌های مردم می‌دانم، گفت: در ابتدا این پروژه را در حد تخیل می‌دیدیم، اما اکنون بخش زیادی از آن اتفاق افتاده است.


عالم‌زاده هفت‌باغ را یک مجموعه‌ گردشگری دانست و با تأکید بر اینکه رویکرد اصلی هفت‌باغ نباید فراموش شود، گفت: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری‌های این مجموعه اتفاق بیفتد و در نهایت از آن بهره ببریم.


شهردار کرمان پرداختن به موضوع گردشگری را نیز ضروری دانست و اظهار داشت : بافت تاریخی وقتی به ثمر می‌نشیند که اقتصاد را در آن ببینیم و این اقتصاد با رونق گردشگری اتفاق می‌افتد.


وی افزود: در حوزه‌ سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری باید تعامل شهرداری با اتاق کرمان افزایش یابد تا سرمایه‌گذاران از مسیر اتاق وارد شوند و شرایط برای سرمایه‌گذاری تسهیل شود.


شهردار کرمان به رویکرد فرهنگی شهرداری در دوره‌ جدید هم اشاره کرد و گفت: در فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید اقتصاد هنر و فرهنگ نیز دیده شود.


انتهای پیام/س

 

هفت‌باغ علوی تبلور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.